Om Holstebro Jagtforeningen

Holstebro jagtforening, er en forening med ca. 260 medlemmer, som har en lerduebane i militær terrænet ved Ringkøbingvej 3C, Der udover har vi Ny jagter på Ny skovlund. Gåse og Ande jagt Housøre og Jagt i Folkeskoven samt mange andre jagt arrangementer.

Vi er en jagtforening med lerduebaner i et smukt naturområde (Ringkøbingvej 3C). Vi har fokus på nyjægerjagter og et godt foreningsliv med foredrag og meget mere. Hos os alle velkomne, unge som ældre.

Historien

Jægerforbundet Holstebro blev stiftet på Krabbes Hotel ved generalforsamlingen den 18. februar 1993. Foreningen blev dannet ved sammenlægningen af de to lokalafdelinger.
Henholdsvis Landsjagtforeningen af 1923 og Holstebro Jagtforening, der hørte til den tidligere Dansk Jagtforening. På generalforsamlingen 2018 skiftede vi navn fra Jægerforbundet Holstebro til Holstebro Jagtforening.

Billedet taget og ejet af Photo-Graphic

Aktiviteter for vore medlemmer

Foreningen arbejder hele tiden på at arrangere aktiviteter for vores medlemmer.
Det kunne være fasanjagt, havjagt, kaninjagt, udflugter eller foredrag med jagtrelevant indhold. Der laves forskellige andre arrangementer fordelt over året.
Du kan se dem ved at klikke på aktivitetskalenderen.